دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی 33اسلاید پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن پیام به دیگری به آن انگیزش بیرونی میگویند پیامهای سرگرم کننده: مانند بازی ،مو ...